Veelgestelde vragen

Waarom stopt De Friesland met Fan van Fit? 

De afgelopen jaren is er te weinig gebruikgemaakt van de Fan van Fit webwinkel. Daarom hebben we besloten om ermee stoppen. We bekijken op dit moment wel hoe we op een andere manier door kunnen gaan.   

Ik heb een account maar ben mijn wachtwoord kwijt. Wat nu?   

Via de loginpagina van Fan van Fit kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit kan nog tot en met 31 juli 2021. 
 

Ik heb een account maar ik heb een nieuw e-mailadres. Wat nu?  

U kunt nog tot en met 31 januari 2021 een nieuw account aanmaken met uw nieuwe e-mailadres. Vanaf 1 februari 2021 kunt u alleen nog inloggen met een bestaand account. Het is vanaf dan niet meer mogelijk om nieuwe accounts aan te maken. 

Tot wanneer kan ik mijn punten besteden in de Fan van Fit webwinkel? 

Als u een account heeft aangemaakt vóór 1 februari 2021 dan  kunt u nog tot 31 juli 2021 uw punten besteden in de Fan van Fit webwinkel. De webwinkel sluit definitief op 1 augustus 2021. 

Wat gebeurt er met mijn Fan van Fit punten als ik ze niet gebruik? 

  • Als u geen account heeft aangemaakt vóór 1 februari  2021 dan vervallen uw punten per 1 februari 2021.  
  • Als u wel een Fan van Fit account heeft dan vervallen uw punten – volgens de voorwaarden - per 1 augustus 2021. 

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb? 

Log in op uw Fan van Fit account. Hier kunt u zien hoeveel Fitpunten u heeft. Deze zijn altijd direct na inloggen zichtbaar. 

Ik zeg mijn verzekering op, kan ik nog gebruik maken van de punten?

Nee, bij beëindiging van uw verzekering kunt u uw Fitpunten niet meer besteden. 


Kan ik mijn punten ook inleveren voor geld/premie korting?

Nee, de Fitpunten zijn bedoeld als een extra steuntje in de rug als het aankomt op uw gezondheid. Wij nodigen u daarom graag uit om fit te worden en vooral te blijven. Dit kan door gezond te eten, meer te bewegen en te ontspannen. Het lijkt allemaal simpel, maar we kunnen allemaal wel een steuntje in de rug gebruiken om dit gezonde voornemen vol te houden.


Kan ik mijn punten ook weggeven iemand anders?

Nee, de Fitpunten zijn bedoeld als een extra steuntje in de rug als het aankomt op uw eigen gezondheid. Wij nodigen u daarom graag uit om fit te worden en vooral te blijven. Dit kan door gezond te eten, meer te bewegen en te ontspannen. Het lijkt allemaal simpel, maar we kunnen allemaal wel een steuntje in de rug gebruiken om dit gezonde voornemen vol te houden.


Als ik in het buitenland woon kan ik dan gebruikmaken van Fan van Fit?

In principe wel alleen worden workshops in Nederland gegeven en niet in het buitenland en versturen we geen producten naar het buitenland. Maar aan onze E-health oplossingen kunt u ook in het buitenland meedoen. En u kunt zich vanuit het buitenland aanmelden voor een evenement of een workshop in Nederland.


Waar kan ik met klachten terecht?

U kunt in dat geval contact opnemen met de klantenservice van De Friesland: www.defriesland.nl/contact


Wat is de levertijd?

  • Producten worden binnen 5 werkdagen geleverd.
  • Vouchers worden direct na bestelling via de mail geleverd. 

Mijn product is nog niet geleverd, wat nu?

U kunt in dat geval contact opnemen met de klantenservice van De Friesland: www.defriesland.nl/contact


Het product dat ik heb besteld functioneert niet. Wat nu?

Geef dit dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw product door. U kunt dit als volgt doen:

  1. Bel met de klantenservice van Natalis via (036) 5377439 of mail met shops@natalis.nl;
  2. Geef de reden van uw retour door;
  3. Stuur het ongebruikte product terug in de originele verpakking naar het volgende adres:
    Natalis BV
    De Strubbenweg 21
    1327 GB Almere.
Heeft u bovenstaande stappen doorlopen dan kunt u uw product retour sturen, anders kan Natalis uw retourzending helaas niet accepteren.

Heeft u
een vraag?

Meer over