Waarom doet De Friesland dit?

De Friesland draagt graag bij aan de gezondheid en kwaliteit van leven van u en uw omgeving. Gezond eten, meer bewegen en ontspannen op zijn tijd, het lijkt allemaal eenvoudig. Maar een steuntje in de rug bij het inpassen van deze gezonde voornemens in het dagelijkse leven kan iedereen weleens gebruiken.

Fan van Fit is een webwinkel die speciaal voor u is ingericht met aantrekkelijke producten, workshops en cursussen die bijdragen aan gezondheid en vitaliteit. Doe ook mee en word Fan van Fit.

Ik had al een account, hoe log ik nu in?

De manier van inloggen is veranderd. Voorheen logde u in met uw DigiD, nu kunt u met uw e-mailadres een account aanmaken. Hiervoor moet u zich aanmelden als nieuwe klant en een account aanmaken, ook wanneer u eerder al via uw DigiD heeft ingelogd.

Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?

Wanneer u bent ingelogd kunt u uw account activeren. Na een controle van uw verzekerdennummer en geboortedatum heeft u toegang tot uw Fitpunten. Deze zijn daarna altijd direct na inloggen zichtbaar.

Wanneer krijg ik punten?

Uw jaarlijkse Fitpunten worden na aanmelding bijgeschreven en vervolgens jaarlijks automatisch rond 1 februari.

Ik zeg mijn verzekering op, kan ik nog gebruik maken van de punten?

Nee, bij beƫindiging van uw verzekering kunt u uw Fitpunten niet meer besteden. Wel bewaren we uw Fitpunten en als u binnen een jaar weer klant wordt bij ons kunt u uw eerder gespaarde punten weer gebruiken.

Ik word 18, krijg ik dan ook punten?

Ja, in het jaar dat je 18 wordt krijg je in februari van dat jaar je Fitpunten.

Kan ik mijn punten ook inleveren voor geld/premie korting?

Nee, de Fitpunten zijn bedoeld als een extra steuntje in de rug als het aankomt op uw gezondheid. Wij nodigen u daarom graag uit om fit te worden en vooral te blijven. Dit kan door gezond te eten, meer te bewegen en te ontspannen. Het lijkt allemaal simpel, maar we kunnen allemaal wel een steuntje in de rug gebruiken om dit gezonde voornemen vol te houden.

Kan ik mijn punten ook weggeven iemand anders?

Nee, de Fitpunten zijn bedoeld als een extra steuntje in de rug als het aankomt op uw eigen gezondheid. Wij nodigen u daarom graag uit om fit te worden en vooral te blijven. Dit kan door gezond te eten, meer te bewegen en te ontspannen. Het lijkt allemaal simpel, maar we kunnen allemaal wel een steuntje in de rug gebruiken om dit gezonde voornemen vol te houden.

Als ik in het buitenland woon kan ik dan gebruikmaken van Fan van Fit?

In principe wel alleen worden workshops in Nederland gegeven en niet in het buitenland en versturen we geen producten naar het buitenland. Maar aan onze E-health oplossingen kunt u ook in het buitenland meedoen. En u kunt zich vanuit het buitenland aanmelden voor een evenement of een workshop in Nederland.

Waar kan ik met klachten terecht?

U kunt in dat geval contact opnemen met de klantenservice van De Friesland: www.defriesland.nl/contact

Wat is de levertijd?

Producten worden binnen 5 werkdagen geleverd.

Mijn product is nog niet geleverd, wat nu?

U kunt in dat geval contact opnemen met de klantenservice van De Friesland: www.defriesland.nl/contact

Het product dat ik heb besteld functioneert niet?

Geef dit dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw product door. U kunt dit als volgt doen:

  1. Bel met de klantenservice van Natalis via (036) 5377439 of mail met shops@natalis.nl;
  2. Geef de reden van uw retour door;
  3. Stuur het ongebruikte product terug in de originele verpakking naar het volgende adres:
    Natalis BV
    De Strubbenweg 21
    1327 GB Almere.
Heeft u bovenstaande stappen doorlopen dan kunt u uw product retour sturen, anders kan Natalis uw retourzending helaas niet accepteren.

Heeft u
een vraag?

Meer over